مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، تبلیغی و آموزشی به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: امسال با توجه به شرایط پیش آمده به دلیل همه گیریِ ویروس کرونا و لزوم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی، فعالیت‌های تدارک دیده شده متناسب با این شرایط تدارک دیده شده است و در مجموع بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، تبلیغی و آموزشی در استان برگزار می‌شود.

اسماعیلی افزود:  تبلیغات محیطی و شهری، نورافشانی در ایام دهه کرامت به ویژه شب میلاد امام رضا (ع)، محتوا سازی و انتشار مطالب مرتبط در فضای مجازی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی هنری، برپایی نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی، برگزاری کارگاه‌های مشاوره‌ای مختلف فرهنگی، برگزاری مسابقات شاخص فرهنگی و کتابخوانی و ادبی، قرائت و پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) از طریق فضای مجازی و مساجد و بقاع متبرکه از جمله این برنامه هاست.

او اضافه کرد: برگزاری جشن‌های میلاد به ویژه به صورت مجازی و کاروان‌های شادیِ سیار، تجلیل از دختران نمونه در حوزه‌های دینی و فرهنگی، حضور خادمین آستان قدس رضوی در مراکز فرهنگی و رسانه‌ای و بیمارستان‌ها و مزار شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا،   برگزاری آیین‌های جشن تکلیف دختران، برگزاری همایش‌های سبک زندگی رضوی، اجرای نمایش‌های خیابانی، آغاز به کار مراکز سینمایی ازدیگر برنامه‌های دهه کرامت است.

او، همچنین از آغاز به کار جشنواره کتابخوانی رضوی و اعلام فراخوان جشنواره سراسری رسانه‌های دیجیتال رضوی در استان خبر داد و گفت: این دو رویداد فاخر رضوی به علت شرایط ایجاد شده توسط کرونا و اهمیت ویژه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در نیمه دوم سال اجرا خواهد شد.

 ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری دهه کرامت تا ۱۲ تیرماه در اقصی نقاط استان اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار